29 May 2011

- Musuh.KaWan.Sahabat.Couple.TuNang.Suami -

*TuNang*

Act...dah 4 kali b ajak tunang
aku cakap awal lagi kowt..nanti2 la
dari mak aku lum meninggal lagi
mak pegi bulan 12/2009
bulan 4/2010 b ajak tunang lg
aku pun cakap "ok"

Tak lame pastu family b
datang merisik.aku pun terima
family aku + family b bincang
bincang...bincang...bincang...
ok.15 Mei 2010 kteorg tunang
hantaran RM8,888.80 jew
hantaran 2 sempena angka tahun aku lahir
tahun 1988..

 Ni dari aku.tema black & white

 3 org baju hitam ni adek ipar abang aku
abang aku yg pakai baju putih tu
dorang ni la yang banyak tolong dalam majlis aku mase tu
semua rajin2.tak rugi buat laki
single lg.ade yang berkenan boleh bgtau.hee:)

 Nie sesi berbalas pantun antara pihak perempuan & pihak lelaki

 Bakal mak mertua sarungkan cincin.uishhh...malu ah..ngekkk...:P

 Salam2...amek berkat.
 Alahai...iBu mertuaKu

 Belah laki tema Red & White

Sangat tak sukekan mekap ni taw..
baju pun over2 gitu

BetoL org cakap
Mase tunang ni banyak sangat Dugaan
Aku jadi seorang pemarah
B salah Sikit je
mesti la punye kene marah
kalau aku sendiri salah pun
b yang kene marah
macam kene rasuk hantu

AlhamDulillah..B SabaR je
saBar ngn perangai aku yang cam hantu tu
b tau nie semua dugaan mase tunang
Act..B memang tak banyak cakap
kalau aku maRah b diam je
wat tak tau
kadang2 tu geram gak
macam tak mencaBaR pulak
tak de sesi berdebat..hehe

-toxic-





No comments:

Post a Comment