30 May 2011

- Musuh.KaWan.Sahabat.Couple.TuNang.Suami -

 *Suami*

5 Mac 2011 +- pukuL 10.30am
aku jadi isteri Anuar Bin Ahamad
Dari Saat tu jugaK aku aDe Tanggungjawab
  

Alhamdulillah...dengan sekali lafaz je
aku dah jadi wife orang.
 Berjabat eRat dengan kaDi

 ni kadi tengah aJaR cam Ner nak nikah
sempat lagi kaDi ni buat lawak
aku daLam biLik menkekek2 ketaWe

 saLam yang peRtama.haLalkan KteoRg

2 oRang kecik tu kakak iPar aku
tu yang tinggi tu kakak aku
si kecik tu anak buah aku
seb0k nak jugak beRgambaR ngn ucu die 

 seBelah tu sureha Name yea
single ke tk..aku tak sure la
nak tau merisik kabar lah kat sureha






kacak kan mereka

Terima kaSih kaWan2 IP Yang datang
Pa'An & kaWannYe.FaRis.oMa.
Rahmah.Panjang
thaNks juga kat Sureha
Die seNtiasa ade ngn aKu
daRi aku Musuh sampai la kaWen ngn A'an.







Kteorg bercinta tak lame
mungkin b jodoh aku yang terbaek
hari2 aku doa yang baek utk kaMi Berdua








haRap sangat kami beRkekalan
hingga  ke akhir hayat







Mungkin aDe keceWa
aDe terase
SuMpah tak Sengaja & Tak de niaT
MaAf  kaLau ade Yang Terjadi.
-toxic-

4 comments: