26 May 2011

- Musuh.KaWan.Sahabat.Couple.TuNang.Suami -

*Couple*


Tup..tup.."si Die" eX aku ler cakap :
'I rase kite sTop dulu ea'
"eh..kenapa u  ?i ade wat salah ke?"
'tak la u..u tak de wt salah pun'
"dah tu...?"
'i nak tunaikan dulu impian u'
'i nak dapatkan dulu kete hoNda Yang u suke tu'
'beli umah.stabilkan ekonomi'
'bile sume dah ade.i terus masuk meminang u.u tunggu je.katanya.
Agak2 korang la.bape lame aku nk tunggu.
time 2 aku doWn gile.terseksa.
tak pena seumur hidup aku rase cam nie.
Eh...lari tajuk plak ek..
ok.cam ni.mase tu raye
g raye umah kawan aku
mak kawan aku tanye :
'eja ni bf ke?'
"tak la cik.kawan je."
time nak balek tu
DaLam kete.A'an cakap :
'Eja..kte couple yok'
"ehh...an jangan nak maen2 ea"
terus die pegang tangan aku
'an tak maen2.an btol2.kte couple ea'
aku ngn tak malunye.terima die
maybe mase tu aku down.aku lonely




Aku mule sayang A'an.
FamilY aku pun boleh accept die
kteorg same2 budak kampung
so tak banyak la masalah kn
aku ngn A'an same2 anak bongsu
Act..A'an kawan abang aku
sebab tu kowt family aku senang je terima die
bile family dah kenal
senang la utk kami bercinta..hehe





Start dari tu die panggil aku 'AYG'
aku panggil die 'B'
anak buah aku cakap :
'ucu nape panggil cik an B?b kan utk lebah'
kadang2 anak buah aku panggil A'an "en.Lebah"

-toxic-





4 comments:

  1. kikikiki. sagat somel ank buah k0 ja. pngil lebah. heee ;)

    ReplyDelete
  2. 2 la pasal sesuke ht die je..pastu ckp aku hr2 kne sengat ngn an...darjah 2 dh pndai ckp cm 2...hehe

    ReplyDelete
  3. hahahha...comel gler bile budak2 pgl "b" lebah...hahahah....ko mesti tersimpol2 malu nk jwb soklan anak buah ko tu..tu klau a'an ade..lagi la malu2 lebah..hahah

    ReplyDelete
  4. ank buah aku mmg cm 2..cerdik sgt bercakap.aku ckp bee utk lebah bkn B..a'an ape lg die wt...senyum je la..byk ckp plak die tu.

    ReplyDelete