22 May 2011

- MuSuh.Kawan.Sahabat.c0uple.Tunang.Suami -


* MuSuH *

Wow..BanyaknYe.Tamaknye kau Eja
hehe..Tak la banyak.Sorang Je puN.
Die La mY Hubby.aNuaR Bin aHmaD
Kenal...?Tak kenal?

Ni la Anuar AhmaD.s0meLL kan die.hee :)
kawan2 die panggil A'an.aDe yang Panggil An
ade gak panggil Nuar.familY die panggil 'aDek'
iuwww...sangat tak suke perkataan 'aDek' tu

pissttt...ni nak cite byk pasal aku ngn A'an
Act..Dulu maSe aku Keje kat aL.ikhsaN Sport
beNci gile ngn A'an
Sureha pun taK ske die
Tak tahu la Kenape.Die Tak de pun wat saLah
SeLisih jaLan Pun tak SenyuM
Apetah Lagi nak teGuR.HaraP Maap la

Asal die naEk 0piz je.Lalu depan meja aku
sure La aku ngn Sureha Kutuk gile2 die
taPi dalam styLe seNyap2 la.cam Ngumpat Gitu

Kalau iNgat2 SeMulakan
Aku ngn Sureha selalu kutuk
raMbut.Dulu die wane kan Rambut die
Aku Pulak tak bape nak berkenan laki rambut karat ni
Pastu baJu Fit.Die suke sangat taw pakai baju fit2
ingat badan tu sasa ke...
seksi ke..?pLez la...
Paling aku tak suke.Rantai
Rantai HitaM & Loket Jet coLor hijaU
Cerut kat LeheR.dah Cam Degawan
Kalau tengoK balek la piC eX die dlu
eX die puN pakai raNtai cam 2
seHati Sejiwa la k0non nYe
dah Cam ape taH..Eeee...tak suke nye
Act..eX aku dulu pun pakai rantai Cam tu
tP sebeluM kuaR ngn aKu.paStikan ranTai tu dah Cabut
hahaha...Bia La cite lame puN
- t0xic -





3 comments:

  1. tp btlkn. slalu 0wg ckp. y 0rg kite xsuke 2 la y kite dpt kn. heee

    ReplyDelete
  2. ahha. ingat lagi datin kutuk belalang apa. sekali. :) heee. tuhan dah rancang yang terbaikan? hee

    ReplyDelete
  3. alamak. hahha. 2 la an. bende2 mcm ni. kte xb0le nk jangke kn. hee

    ReplyDelete