18 May 2011

- kerje ke pura-pura jew -

keje...bile cakap pasal keje ni
sampai pencen pun keje tak habis
aku...wt je ape yang aku mampu.

hari dari 7.30 am - 3.49 pm duduk kat kosi biru..
mengadap Star Rating
aPe 2...?ntah mak pun tk tau nYah..
aku wat 'KEPUASAN PELANGGAN'
abis aku Yang tak puas haTi ngn pelanggan ni cam mne pLak...
cam ni la keje goV.kata 'aNda kami Utamakan'...kan....


Memang sangat busy..time Rest pun Langgar jew
daLam busy2 aku sempat lagi posing..hehehe
siap kene Sound ngn aDek operator:
"akak ni pLesing lebih"

agak2 serabut je aku stop jap
toleh kanan, pandang si Bubu n carrot nYe
Sape Bubu...?


taRraa....nie la Bubu
bile pandang die je aku senyum soraNg2
kenapa...?
biA aku sorang je yang tau.





5 comments:

  1. al0hh cecite cecite. nk taw gak sape 2 bubu 2 nyah. hee

    ReplyDelete
  2. rhsia la nyah mak tk blh bgtau..heheh

    ReplyDelete
  3. kak pira rasa ni mesti adiah dari husband tercinta?? hee

    ReplyDelete
  4. a'ah kn kte p0n rase cengitu. cik eja. ce anda apr0ve sy di bl0g. ngehngeh ;)

    ReplyDelete
  5. heheh...opss....rahsiekan je la..

    ReplyDelete