12 May 2011

Aku keje kat Jabatan Pertanian dah 1 tahun 4 bulan & 19 hari.
keje sebagai Pembantu Pertanian Pengesanan & Penilaian.
Salah satu keja aku buat mengesan p0jek2 yg ade kt daerah pastu wt penilaian.
kadang2 aku pun tk phm ape keje aku.t0o yg mengadap pesbok je..
keje pun baru lagi banyak benda lagi aku kene belajar.

Tadi aku pegi kursus cendawan.act kursus t0o utk petani.tapi aku saje nk menyebok.
banyak ilmu aku dapat.thanks to En.Asman Bin Aman 2nd bos aku.
act aku memang nak belajar tanam cendawan.ade gak plan nk tanam cendawan kat umah.
insyallah bile ilmu dh cukup plan t0o akn dilaksanakan.cewwaahhh....hehehe.
nak balek tadi ade plak petani bagi 8 bungkah cendawan & 1 plastik cendawan segar.
petik sendiri taw.4 bungkah cendawan boleh dapat + - 1kg.
klu 8 bungkah boleh dapat + - 2 kg.kenyang makan.
rase macam nak balek awal..adek praktikal tolong punchcardkn ea..heheh..
okey..ch0www..bYe...

2 comments:

  1. kadang2 aku pun tk phm ape keje aku.t0o yg mengadap pesbok je.. <~ suke yang ini. :P hee
    nanti kalau dah banyak cendawan supply untuk kak pira ye. bole buat makanan untuk kawen. hee.

    ReplyDelete